תקנון
מדיניות קנייה ותשלומים
- הרכישה באתר bloomi אפשרית באמצעות כרטיס אשראי או חשבון PayPal באמצעות המערכת המאובטחת של PayPal . ניתן לשלם גם באמצעות חיוב אשראי טלפוני - בטלפון 0505770100
- עם קבלת הזמנת המוצר, תתבצע בדיקה האם המוצר המבוקש על ידי הלקוח קיים במלאי. במידה והמוצר קיים במלאי, תבוצע בדיקה של פרטי כרטיס האשראי שמסר הלקוח אל מול חברת כרטיסי האשראי.
- רק לאחר אישור הפרטים והעסקה על ידי חברת כרטיסי האשראי, ובמידה שהמוצר קיים במלאי כאמור, תאושר הזמנת המוצר ו- "bloomi" תפעל לאספקתו.
- חיוב הלקוח עבור המוצר יתבצע, דרך כרטיס האשראי, רק לאחר שיינתן אישור חברת כרטיסי האשראי.
- והיה ולא התקבל אישור לביצוע העסקה בכרטיס האשראי ,ו/או שהמוצרים שהוזמנו אינם קיימים במלאי – יהיו בעלי האתר רשאים שלא לספק את המוצרים שהוזמנו, וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי האתר ו/או החברה ו/או בעלי האתר. במקרה כזה תישלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני מתאימה לכתובת הדואר שהזין בעת ביצוע ההזמנה או שיצרו עימו קשר טלפוני.
- המוצרים ישלחו ללקוח לאחר קבלת התשלום.
- במקרה של ביטול הזמנה לפני שליחתה תזוכו במלוא הסכום, כולל דמי המשלוח.
- במידה ובחרתם להגיע לסטודיו bloomi לרכישה ואיסוף, ניתן לשלם במקום גם באמצעות צ'ק/ מזומן.
מדיניות משלוחים
- סכום דמי המשלוח ע"פ בחירתך יופיע בתום תהליך ההזמנה וייגבו בעת ביצוע התשלום עבורה. אם בחרת ב"איסוף עצמי", לא ייגבו דמי משלוח.
- ניתן לבצע איסוף עצמי מהסטודיו במושב בית חרות שבעמק חפר בתיאום מראש בטלפון 0505770100
- הפריטים נשלחים באהבה באמצעות דואר שליחים בין 14-7 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה (אלא אם צוין אחרת בתיאור המוצר)
- אנו נותנים אחריות מלאה על המשלוח. הפריטים נארזים בקפידה ומוגנים ע"י פצפצים.
- משלוח לחו"ל: פנו אלינו בדוא"ל mirit@bloomi.co.il
- או בטלפון 0505770100 וניתן לכם הצעת מחיר לפי גודל/משקל ויעד המשלוח.
החזרות/החלפות
Bloomi תאפשר ללקוחותיה לבצע החלפות והחזרות בתנאים הבאים:
- הפריט הוחזר אלינו תוך 14 ימים מקבלת המשלוח בבית הלקוח או יום איסוף ההזמנה מ bloomi.
- הפריט לא היה בשימוש, נשבר/ ניזוק, ומוחזר באריזתו המקורית.
- הלקוח יממן את עלות המשלוח חזרה ל bloomi , בצירוף הסבר מה סיבת ההחזרה/ביטול עסקה ומספר ההזמנה.
- Bloomi תבדוק את המקרה, ואם יימצא לנכון לזכות את הלקוח, הזיכוי יבוצע בכרטיס אשראי בו שולם הפריט, פחות 10% מגובה העסקה.
- במקרה של ביטול עסקה על ידי הלקוח, לאחר חיוב (גם אם טרם יצא המשלוח), הלקוח יחויב בדמי ביטול בסך 10% מהעסקה המקורית.
- במיקרים בהם הלקוח הזמין עיצוב בהזמנה מיוחדת/ צבע מיוחד - אין אופציה להחזרת המוצר.
שונות
- מאחר ומוצרי bloomi עשויים בעבודת יד, כל מוצר שונה מהשני ועשויים להיות הבדלים בין התמונות המוצגות באתר לבין המוצרים הנמכרים בפועל, בפרט הפרשי גוונים בצבעים.
- כל המחירים באתר מופיעים על גבי המוצרים ונקובים בשקלים חדשים. המחירים אינם כוללים דמי משלוח.
- בעלי האתר רשאים לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם בעת השלמת תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, יחויב הלקוח לפי המחירים המעודכנים.
- בעלי האתר רשאים להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות. עם זאת, הם רשאים בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך. כמו כן, ייתכן כי מבצעים הקיימים באתר האינטרנט לא חלים לגבי רכישה בחנות הפיזית של בעלי האתר או במקומות אחרים בהם נמכרים המוצרים. האמור חל גם לגבי המקרה ההפוך – ייתכן ומבצעים בחנויות פיזיות לא קיימים באתר האינטרנט.
- הזמנות שגויות - באחריות הלקוח בלבד לוודא כי הפרטים שהזין באתר הינם פרטים מלאים ומדוייקים."bloomi" איננה אחראית לאימות פרטי הלקוח ו/או לנכונותם. במקרה של הזמנת מוצר שחזר עקב פרט שגוי יחויב הלקוח בתשלום בגין דמי הטיפול ומשלוח. הלקוח מתבקש להקפיד למלא את הפרטים באופן מלא, מדויק ועדכני.
תקנון
1. כללי
- אתר האינטרנט www.bloomi.co.il (להלן: "האתר") משמש כחנות וירטואלית המופעלת על יד מירית ראובני (להלן: "בעלי האתר") ומציע לגולשי האינטרנט מוצרים למכירה דרך האתר ו/או דרך הטלפון.
- שימוש באתר זה ורכישת מוצר המוצע למכירה, מהווה את הסכמת הגולש באתר (להלן: "הלקוח") לקבל ולנהוג לפי התקנון. לכן, על הלקוח לקרוא בעיון את תנאי תקנון זה ואם הלקוח אינו מסכים לתנאי מתנאי התקנון הוא מתבקש שלא לעשות כל שימוש באתר.
- הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשה הלקוח באתר, ויהוו את הבסיס המשפטי בין הלקוח לבעלי האתר. לפיכך, כל אדם המבצע הזמנה ו/או רכישה דרך האתר מצהיר, כי קרא תקנון זה, וכי הוא מסכים לכל הוראותיו ותנאיו של תקנון זה, וכי לא תהיה לו או למי מטעמו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד בעלי האתר ו/או מפעיליו, בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה.
- בעלי האתר שומרים לעצמם את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתם הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.
- בכל מקום בתקנון זה בו יש שימוש בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשמע.
- כל המחירים באתר מופיעים על גבי המוצרים ונקובים בשקלים חדשים.
- הופעתם של מוצרים שונים באתר אינה מחייבת את בעלי האתר להחזיק מלאי של כל הפריטים המופיעים.
- בעלי האתר עושים ככל יכולתם לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות. במקרה שכזה, לא יישאו בעלי האתר באחריות כל שהיא הנובעת מהן או קשורה אליהן.
- בעלי האתר רשאים לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם בעת השלמת תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, יחויב הלקוח לפי המחירים המעודכנים.
- בעלי האתר רשאים להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות. עם זאת, הם רשאים בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך. כמו כן, ייתכן כי מבצעים הקיימים באתר האינטרנט לא חלים לגבי רכישה בחנות הפיזית של בעלי האתר או במקומות אחרים בהם נמכרים המוצרים. האמור חל גם לגבי המקרה ההפוך – ייתכן ומבצעים בחנויות פיזיות לא קיימים באתר האינטרנט.
- תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולארי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו"ב). כמו כן הם חלים על השימוש באתר בין אם באמצעות רשת האינטרנט, ובין אם באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.
- לכל שאלה ו/או הבהרה ו/או בירור ניתן לפנות ישירות ל "bloomi" במייל miritreuveni@gmail.com או בטלפון מס' 0505770100.
2. כשרות לעשות שימוש באתר
- הלקוח רשאי לבצע הזמנת מוצרים בתנאי שהוא בעליו של אמצעי תשלום תקף של אחת מחברות האשראי המאפשר רכישה באתרי אינטרנט ו/או בטלפון.
- על הלקוח להיות בעל תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט.
- על הלקוח להיות בעל כתובת למשלוח דואר, דרכה הוא מבקש לקבל את המוצרים אותם הזמין.
מבלי לגרוע מהאמור לעיל, תהיה החברה רשאית למנוע מלקוח מלבצע הזמנות באתר בכל אחד מהמקרים שלהלן:
- לקוח ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין;
- הלקוח הפר תנאי מתנאי התקנון;
- הלקוח מסר בעת ביצוע ההזמנה ו/או לאחר מכן בטלפון פרטים שגויים במתכוון;
- הלקוח ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע באתר או בפעילות התקינה של האתר ו/או מי מטעמו.
- בכוונת הלקוח למכור ו/או לשווק את המוצר ו/או המוצרים שהזמין לצד ג' ו/או להמשיך לסחור בו.
3. הזמנת מוצר
- ניתן לרכוש מוצר דרך האתר ו/או דרך הטלפון.
- עבור כל מוצר המוצע למכירה באתר מוצג דף מוצר הכולל פרטים לגבי המוצר, צבע, גודל, מחיר וכיו"ב.
- לרכישת מוצר דרך הטלפון, יש להתקשר למספר הטלפון המופיע באתר ולמסור את פרטי המוצר הנבחר, פרטי הלקוח, פרטי התשלום ואופן קבלת המוצר (דואר שליחים או איסוף עצמי). נציג מטעם בעלי האתר יאשר ללקוח, טלפונית, שהמוצר הנבחר נמצא במלאי ושניתן להזמינו ויגבה תשלום באמצעות כרטיס אשראי
לרכישת מוצר דרך האתר:
- יש לבחור את המוצר מתוך דף המוצר או מתוך רשימת המוצרים, להוסיפו לסל הקניות ולמלא את כל הפרטים הנדרשים במקומות המיועדים לכך, לרבות כל הפרטים הנדרשים לצורך התשלום ומשלוח המוצר.
- בעת קניה ראשונה באתר יש למסור שם וכתובת דואר אלקטרוני עדכנית וכן לבחור שם משתמש וסיסמא. בקניה חוזרת ניתן לעשות שימוש בשם המשתמש והסיסמא שנבחרו בעבר. לצורך ביצוע יעיל ומהיר של ההזמנה יש להקפיד על מסירת פרטים מדויקים.
- מילוי כל הפרטים הנדרשים הנ"ל לרכישת מוצר דרך האתר, ייחשב לביצוע הזמנת המוצר ע"י הלקוח (להלן: "הזמנת המוצר").
- עם קליטת הזמנת המוצר במערכת, תישלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת כי הזמנת המוצר נתקבלה. הודעה זו אינה מהווה אישור כי הזמנת המוצר בוצעה ואינה מחייבת את בעלי האתר בשום צורה.
- רישומי המחשב של אתר "bloomi" בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
- מסירת פרטים כוזבים הנה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ו/או להליכים משפטיים אזרחיים.
4. תשלום
- עם קבלת הזמנת המוצר, תתבצע בדיקה האם המוצר המבוקש על ידי הלקוח קיים במלאי. במידה והמוצר קיים במלאי, תבוצע בדיקה של פרטי כרטיס האשראי שמסר הלקוח אל מול חברת כרטיסי האשראי.
- רק לאחר אישור הפרטים והעסקה על ידי חברת כרטיסי האשראי, ובמידה שהמוצר קיים במלאי כאמור, תאושר הזמנת המוצר "bloomi" תפעל לאספקת המוצר.
- חיוב הלקוח עבור המוצר יתבצע, דרך כרטיס האשראי, רק לאחר שיינתן אישור חברת כרטיסי האשראי.
- היה ולא התקבל אישור לביצוע העסקה בכרטיס האשראי ,ו/או שהמוצרים שהוזמנו אינם קיימים במלאי – יהיו בעלי האתר רשאים שלא לספק את המוצרים שהוזמנו, וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי האתר ו/או החברה ו/או בעלי האתר. במקרה כזה תישלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני מתאימה לכתובת הדואר שהזין בעת ביצוע ההזמנה או שיצרו עימו קשר טלפוני.
- במקרה שיוצג באתר מחיר שגוי של מוצר, יפנו בעלי האתר או נציגים מטעמם אל הלקוח שביצע את ההזמנה, יעדכנו אותו בדבר הטעות ובדבר מחירו הנכון של המוצר ויאפשרו ללקוח להחליט האם מעונין לרכוש את המוצר במחיר הנכון. במידה והלקוח לא אישר את הרכישה תבוטל העסקה ,ובמקרה זה לא תהיינה ללקוח טענות ו/או דרישות ו/או תביעות כלשהן כלפי הבעלי האתר או מפעיליו בעניין זה.
5. אספקת המוצרים
- מועד המשלוח ייקבע בהתאם ליום אישור העסקה על ידי חברת כרטיסי האשראי.
- מוצר יסופק ללקוח רק כאשר תמורתו שולמה במלואה באמצעות אמצעי תשלום קביל כמפורט לעיל, לכתובת שמסר הלקוח בעת ביצוע הזמנת המוצר, ובהתאם לזמן אספקת המוצר המופיע תהליך ההזמנה.
- זמני אספקת המוצרים מתייחסים לימי עסקים בלבד (ימים א' – ה', לא כולל שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).
- דמי המשלוח ישולמו עם התשלום בגין המוצר. במכירה בתשלומים, ייתכן ודמי המשלוח ייגבו כחלק מהתשלום הראשון.
- בעלי האתר לא יהיו אחראים לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה, לרבות שביתות השבתות, תקלות במערכת המחשב וכיוצ"ב.
- התקנון של חברת המשלוחים אשר תוביל את המוצר יחול על כל אספקה/הובלה של מוצר שהוזמן על ידי הלקוח באמצעות אתר "bloomi", ויחייב את הלקוח.
- היה והמוצר שהוזמן לא סופק ללקוח בתוך פרק הזמן הנקוב – על הלקוח להודיע על כך מיידית ל-"bloomi" על פי פרטי ההתקשרות המופיעים באתר. במידה והלקוח לא יהיה מעוניין להמתין להגעת המוצר, יוחזר ללקוח הכסף אשר שולם עבור המוצר בכפוף ובהתאם לברור עם חברת המשלוחים ובכפוף לסעיפים 5.1-5.7 המופיעים לעיל.
- בזמן אספקת המוצר, רשאית "bloomi", ו/או מי מטעמה לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי ו/או הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי ו/או חתימתו של בעל כרטיס האשראי שפרטיו נמסרו בעת ביצוע הזמנת המוצר, על גבי שובר כתנאי למסירתו של המוצר.
- ניתן לאסוף את המוצר/ים שהוזמן/נו באופן עצמאי, ללא עלות נוספת, מ "bloomi" ב, מושב בית חרות שבעמק חפר בתיאום טלפוני מראש, באמצעות מספר הטלפון המופיע באתר.
- עשויים להיות הבדלים בין התמונות המוצגות באתר לבין המוצרים הנמכרים בפועל, בפרט הפרשי גוונים בצבעים.
6. הזמנות שגויות
באחריות הלקוח בלבד לוודא כי הפרטים שהזין באתר הינם פרטים מלאים ומדייקים. "bloomi" איננה אחראית לאימות פרטי הלקוח ו/או לנכונותם. במקרה של הזמנת מוצר שחזרה עקב פרט שגוי יחויב הלקוח בתשלום בגין דמי הטיפול ומשלוח. הלקוח מתבקש להקפיד למלא את הפרטים באופן מלא, מדויק ועדכני.
7. ביטול הזמנת מוצר על ידי הלקוח
- הודעה על ביטול הזמנת המוצר מכל סיבה שהיא תהיה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981.
- ביטול הזמנת המוצר יתאפשר מיום הזמנת המוצר ועד 14 ימים מיום הזמנת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981, לפי המאוחר מבין השניים.
- ביטול הזמנת המוצר יעשה בכתב באמצעות שליחת הודעת דואר אלקטרוני לכתובת miritreuveni@gmail.com ההודעה תכלול את פרטי הלקוח, שמות המוצרים, תאריך רכישה, מספר הזמנה וסיבת ההחזרה.
- ביטול הזמנת המוצר יהיה כפוף לכך שהלקוח יחזיר את המוצר שהוזמן באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא לסטודיו במושב בית חרות, על חשבונו. מוצרים שנאספו באופן עצמאי יוחזרו לסטודיו "bloomi" על ידי הלקוח עצמו ולא באמצעות שליח או דואר.
- דמי ביטול הזמנת המוצר לפי הכללים לעיל, יהיו בסך של 5% ממחיר המוצר שהוזמן או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם. הכסף יוחזר ללקוח באותו האופן בו שולם רק לאחר קבלת המוצר בסטודיו.
- לא ניתן לבטל עסקאות בהתאם למפורט ב'תקנות הגנת הצרכן' (ביטול עסקה).
- לא ניתן לבטל מוצר שהוזמן בהזמנה אישית
8. ביטול הזמנת מוצר על ידי "bloomi"
Bloomi רשאית לבטל הזמנת מוצר כולה או חלקה, וזאת על פי שיקול דעתה, ובפרט: במידה ונפלה טעות סופר בפרט כלשהו, במידה וקיים חוסר בפריט במלאי וקיימת אי ודאות על יכולת עתידית לספק את המוצר או אם העסקה בוצעה שלא כדין או על פי תקנון זה. בכל מקרה של ביטול, "bloomi" תמסור ללקוח הודעה על ביטול הזמנת המוצר באחד מערוצי הקשר המצויים בידה (משלוח הודעה לכתובת דואר אלקטרוני אותה ציין הלקוח תיחשב כאילו נמסרה והתקבלה הודעה אצל הלקוח). " bloomi " לא תהיה אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר, עקיף או אחר שעשוי להיגרם ללקוח או לצד שלישי כתוצאה מביטול ההזמנה על ידה.
9. מוצרים פגומים ואחריות
- מוצרים פגומים שנרכשו יוחלפו בחנות במוצרים דומים לאחר שנבדקו הפגמים והתברר שהפגם אינו כתוצאה ממעשה או מחדל של הלקוח. בהיעדר מוצר זהה, הלקוח יזוכה בסכום הרכישה.
- ככל שרכש הלקוח מוצרים שאינם מיוצרים על ידי " bloomi ", יובהר כי האחריות כלפי הלקוחות בגין כל תאונה, חבלה או נזק כלשהו אחר, ללקוח או לכל צד שלישי, הנובעים מהמוצר, התקנתו ו/או הרכבתו, תהיה על הספקים של המוצרים הללו.
10. סודיות מידע
- "bloomi" מתחייבת שכל מידע שמסר הלקוח בעת ביצוע הזמנת מוצר באתר האינטרנט ו/או בטלפון, ישמש לטובת מתן שירות ללקוח ולא ייעשה בו כל שימוש שהלקוח לא הסכים אליו מראש, למעט שימושים הנובעים באופן טבעי מניהול העסק ו/או דרישות על פי דין. גישה לעובדים למידע תתאפשר אך ורק לשם מתן שירות ללקוח.
- אתר " bloomi " נוקט באמצעי הזהירות המקובלים על מנת לשמור על סודיות המידע שמסר הלקוח בעת ביצוע הזמנת המוצר. במידה והתקיימו מקרים שאינם בשליטתה ו/או הנובעים מכוח עליון, " bloomi " לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, שייגרם ללקוח ו/או למי מטעמו אם המידע יאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה.
11. מגבלות שימוש על תוכן האתר
- כל מידע, ו/או תצוגה המופיעים באתר " bloomi " ,לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר באותיות בלוק או לוגו, תמונות וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם קניינה הבלעדי של " bloomi ".
- אין להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים ו/או בעיצובים ו/או בתמונות ו/או בסימני המסחר ו/או בכל דבר אחר המהווה את קניינה הבלעדי של bloomi " ואשר מופיעים באתר " bloomi " אלא בהסכמתה, בכתב ומראש.
- כל המוצרים המופיעים באתר bloomi " כפופים לזכויות יוצרים עפ"י החוק.
12. דין ושיפוט
פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל הנובע ממנו, יעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל, ויתבררו במידת הצורך בבית משפט בתל אביב.
ט.ל.ח